Shizukana Studio

By: shizukana studio

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 14-Dec-2004 00:00 Email | Share | Bookmark
Balik Kampung Mode 1st Stage

ni daun pokok ubi ape tah
ni pun samer
sy taktau nama bunga ni
tapi bunga ni lawa
bunga ni pun sama..tuk sy tak tanam
..tapi dia tumbuh sendiri..
 
 
 
 
 
 
Akhirnya selepas beberapa bulan berlalu...aku balik ke rumah..masih sama..bezanya pokok2 dah berbuah,kayu2 dah mereput,yang muda pun makin tua..heh..sampai2 jek depan umah..


::aku disapa oleh sekor ulat hijau yang sedang menjamu selera..abis daun2 pokok tu..tu ler dia gemuk..kenyang sgt..org suh posa tanak..aihh~::


::skang musim hujan jugak..tu la daun2 sume menghijau..ulat2 byk yg kuar cari mkn daun hijau::


::tak lama lepas borak2 ngan ulat hijau..aku nak masuk tapi aku nampak adik laki aku tgh recycle kerusi malas tukwan aku jadik mesin padi..huhu:crazy_drunk:



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net