Shizukana Studio

By: shizukana studio

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 19-Jan-2006 00:00 Email | Share | Bookmark
Gitar gaya mutu, keemasan

kali nih..
aku menjadikan..
gitar nih..
experiment composition..
walaupun aku tatau nama2 organ dlm gitar nih..
dan tak pandai main gitar..
tapi belasah je la..
huhu..
tapi rumet aku pandai men gitar..
satu masa dulu..pagi2 dia slalu men gitar..
men gitar lagu negara ku..
kadang2 men lagu metallica.
cromok..ke amuk ke..tah..
kadang2 dia buat lagu sendiri..
rumet aku ni la yg slalu kuar ngn aku..gi KL..
mkn tgh ujan..pun ngn rumet aku gak..
pi debate pun rumet aku teman..jadi penyokong..
kami pun slalu pi men buaian kat plyaground sama2..
pun sama2 terjumpa pakcik yg tawaf 4 kali kot pusing playground
pendek kate...
hummm...pendek kate..
best aaa..
best..
best jugak..
best lagik...
best best ..
tatau nak tulis apa dah..
chow!:p




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net